czwartek, 2 maja 2013


Witam serdecznie.

Czas zadbać o regularne pojawianie się materiałów naszej grupy. Tak więc dziś proponuję wam kilka rodzimowierczych wierszy.

Poezja jest, według mnie, bardzo istotną dziedziną sztuki. Potrafi oddać myśli, uczucia. Jest też swego rodzaju modlitwą. I tak też starałęm się te wiersze pisać. Niektóre jako modlitwa, niektore opowieść. Pytanie dlaczego to takie ważne? Bo wiersz pobudza wyobraźnię, pozwala poczuć mistycyzm opisywanych spraw. A jeśli chodzi o wiarę, to właśnie chyba mistycyzm i duchowość są najważniejsze. Przynajmniej moim zdaniem. Tak więc to wszystko, znaczenie tej mistycznej strony wiary, głębokiej i tajemniczej duchowości słowiańskiej starałem się oddać w tych kilku wierszach. Nie wiem czy mi się to udało, ale ocena już nie należy do mnie, tylko do czytelników :). Życzę miłej lektury i może recenzji, głosu jakiegoś na temat tego co udało mi się stworzyć :)

Pozdrawiam, Witomysł.

Poniżej link do paczki z wierszami:

http://www.sendspace.pl/file/1cf1cb26e66d3f99df6881b

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz